[@sex_crezy تابعني على تويتر للمزيد ]

انا من اسكندرية وعايش لوحدى فى شقة ايجار
كنت اول ما سكنت فيها اتعرفت على عم حنكش اللى شقته قصاد منى ، كان راجل طيب قوى وكان عنده بنت زى القمر
لبسها ضيق جدا ، بنطلونات جينز ضيقة جدا ، هايلة جدا ، ده اللى باحبه فى البنات ، اللبس الضيق ، البلوزات الضيقة ، وما كانتش محجبة ، صدرها كبير ومشدود ومكور اردافها كبيرة نسبيا عن جسمها ، يعنى جسمها وسط بس اردافها كبيرة قوى ، لون بشرتها ابيض ، شعرها ناعم جدا وطويل وبتحب تخليه سايب او ديل حصان ، رموشها طويلة ، مرحة ومرة شفتها مع واحد قدام باب شقتهم عمال يبوس ويحضنها ولما شافونى قالولى عامل ايه يا استاذ مدحت ورجعوا للبوس والحضن

وبعدين فى يوم وانا راجع من الشغل وبافتح باب شقتى عم حنكش فتح باب شقته وقاللى ازيك يا مدحت يا بنى ، عامل ايه اخبارك ايه ، قلتله اهلا يا عم حنكش اخبار حضرتك ايه
قاللى الحمد لله ازيك انت ، انت عايش لوحدك ؟
– ايوه يا عم حنكش
طب ما تتفضل عندى شوية يا بنى
– شكرا يا عم حنكش
– الجيران لبعضها يا بنى ادخل اتغدى معانا دى بنتى سوسو عاملة غدا حلو قوى النهاردة ، عاملة بطاطس فى الفرن مع فراخ بس تعالى

ولقيت الراجل عمال يتحايل عليا ويحلفنى ادخل عنده وبنت سوسو لابسة بنطلون جينز جميل جدا والبنت زى القمر بشعرها الطويل وهى بيضا زى الشمس ، بصراحة ما قدرتش اقاوم الدعوة ودخلت عنده

– اقعد يا بنى
وراح مقعدنى على ترابيزة السفرة وكانت شقته هايلة جدا كلها تحف وعفش فاخر جدا وواضح انه غنى جدا

– انا يا بنى ما جبتش غير سوسو ونفسى افرح بيها واجوزها – ما تعرفش ليها عريس من سنك كده يا مدحت يا بنى
– والله اشوف يا عم حنكش حاضر
– وانت يا بنى مش ناوى تتجوز
– الاقى بنت الحلال يا عم حنكش
– يلا يا سوسو حطى للاستاذ مدحت الاكل

وجت سوسو وحطت لى اطباق الاكل وكانت متوصية قوى
قعدت اكل وبصراحة الاكل كان جميل جدا شوربة متبلة وفراخ وبطاطس ورز ومخلل

– وانت عايش لوحدك يا بنى
– ايوه يا عم حنكش
– طب يلا بقى عايزين نفرح بيك
– كله باوانه

– سفرة دايمة يا عم حنكش
– عجبك الاكل يا مدحت
– جدا جدا يا عم حنكش ممتاز جدا تسلم الايادى
– ما هو عمايل بنتى سوسو
– آه يا بخت اللى حيتجوز سوسو

– استأذن حضرتك يا عم حنكش
ليه يا بنى ما بدرى استنى لما نتفرج على الماتش سوا
– معلش يا عم حنكش باجب اريح نص ساعة كده وبعدين اقوم تانى
– ماشى يا بنى – عايزين نبقى نشوفك دايما يا مدحت وياريت تكرر الزيارة دى
– شكرا يا عم حنكش
– انت عندك غدا لبكره يا مدحت ، بنتى سوسو ممكن تعملك الغدا
– مش عارف اشكرك ازاى يا عم حنكش
– خشى يا سوسو عند مدحت اعمليله لقمة لبكره – تحب تجيبلك ايه
– ده كتير قوى يا عم حنكش

وبعدين سوسو دخلت الشقة عندى وسألت انا عندى ايه فى المطبخ ، لقت ما عنديش حاجة فقالت لى يلا ننزل السوق نشترى اكل لكام غدوة عشان تاكلهم بالهنا
– بس حاكلهم لوحدى
– طب ما تتجوز

وبعدين نزلنا السوق وبقت سوسو عمالة تخبط جسمها فى جسمى وانا باحاول اتجنبها وجسمها جميل جدا بيزغزغنى وبيخلينى ادوب على الاخر وبقت عمالة تحط ايديها على وسطى بس باحاول اهرب منها شوية

وبعدين اشترينا الاكل ورجعنا الشقة وفضلت تعمل الاكل بسرعة وبلذاذة وبشطارة جدا وكل شوية تدوق الاكل وتخلى بالها منه وانا واقف جنبها باتأمل جمالها وشعرها الاسود الناعم الطويل ، وما قدرتش اقاوم جمالها ورحت بايسها برفق جدا ودعتلها على المعروف اللى بتعمله معايا
– ما فيش حاجة يا مدحت الناس لبعضها – خش انت بقى ريح شوية اكيد تعبان
– اه فعلا حاريح شوية
– اتفضل

وسبتها تعمل الاكل ونمت حوالى ساعة وبعدين جت سوسو
– انا خلاص خلصت الاكل – آآآآه عايزة اريح انا كمان ، انزاح شوية كده خدنى جنيك
– تعالى حبيبى – متشكر جدا يا سوسو لمجهودك النهارده
– ما فيهاش حاجة يا مدحت
– قولى بقى ما نفسكش فى حاجة دلوقت
– ما دمت انتى معايا ابقى فى الجنة ومش محتاج اى حاجة
وبعدين راحت حاطة رجلها اليمين على وسطى وايديها على صدرى وكفها على خدى

– مش عايز اى حاجة – بصوت رقيق ناعم جدا وواطى اوى
– لأ مش عايز حاجة

وبعدين راحت مقربة شفايفها قوى من شفايفى ولمست شفايفها شفايفى
– طب اى حاجة بس قول
رحت حاطط ايديا على كتفها ومقربها من وبوستها

وفضلت تبوسنى تبوسنى ونامت عليا وتحك جسمها على جسمى وتبوسنى وتبوس كل جزء فى جسمى وتلحسنى وتلحس وتبوس وتبوس وتبوس وانا مش قادر وبقيت عمال ابوسها واقولها باحبك يا سوسو باحبك يا سوسو ومش حاستغنى عنك طول عمرى

وبعدين رن جرس موبايلها
– ايوه انا عند مدحت يا بابا وعملت الغدا وباستريح شوية
– ماشى نام انت وانا جاية – آه مفتاح الشقة معايا – مع السلامة

وبعدين حضنتنى سوسو تانى ونمنا ليلة كاملة فى احضان بعض وكانت من اجمل ايام عمرى والصبح دخلت شقتها وبعد ما رجعت كلمت باباها فى موضوع جوازى انا وسوسو وهو وافق
ومازالت سوسو اجمل بنت وارق انسانة عرفتها

[@sex_crezy تابعني على تويتر للمزيد ]