[@sex_crezy تابعني على تويتر للمزيد ]

انا اسمى علاء من مصرعمرى دلوقتى 38 سنه قصتى دى حقيقيه ميه فى الميه بدات وانا فى سن 10 سنين كنا واخدينها لعب وهزار مكنتش اعرف انها هتفضل معايا لغايه مكبر واحبها جدا ومقدرش استغنى عنها انا بحب اتناك فى طيزى اوى اولوى اوى كنت بلعب انا وواحد صاحبى من الجيران كان هو ينام على بطنه مره وانا انا على بطنى مره ونبعبص بعض وصلت لدرجه ان احنا كنا بندخل صابعنا فى طيز بعض وبعدين كبرنا وبدات انا اعمل الموضوع ده مع نفسى لانى خايف حد يعرف حكايكتى وصاحبى ده سافر مع اهله ومشفتوش تانى كنت بنيك نفسى كتيير مره بخياره مره بايد المقشه لدرجه انى بتمنى حد ينيكنى بس مش عارف ازاى لغايه متعرفت على واحد مش من بلدنا من مدينه تانيه اسمه درويش طبعا عن طريق النت واتفقنا على ميعاد وسافرتله ولقيته بيستانانى بصراحه قلبى كان بيدق بسره جامده من الخوف ولما شفته خفت اكتر مش عارف ليه يمكن لانى اول مره احس انى هتناك بجد كان اسمر وطويل وجسمه حلو ووسيم ركبت معاه عربيته ورحنا شقته اعدنا مع بعض نتعرف ونتكلم وشربنا العصير وبعدين لاقانى متوتر وخايف قالى مالك ياعلاء ماتخفش احنا هنكون حبايب وصحاب وعمرى مهازيك ولا هعمل اي حاجه تضايقك قوم ياعم خودلك دوش ومش لازم نعمل حاجه بس اهدا بصراحه كلامه ريحنى شويه وجابلى بيجامه من عندو ودخلت الحمام وخدت دش اللى استغربتله انه محاولش يجينى الحمام بالعكس فضل بره قاعد مستنى خرجت لاقيته قاعد عالكنبه انا رحت قاعد اصادو عالكرسى لاقيته بيضحك بيقولى يابنى انت لسه خايف تعال اقعد جمبى قمت قاعد جمبو قالى بصراحه انت جاىلى هنا المنصوره ليه قولتله انا عارف انى جاى اتناك بس خايف سامحنى لانى اول مره هتناك من راجل بجد راح مقرب منى حط ايده على كتفى وعلى ضهرى انا بصراحه جسمى بدا يتكهرب وحط ايده على خدى وبعدين صدرى وقرب بقه منى وباسنى فى خدى وبعدين شفايفى انا بدات ادوب بصراحه خالص سحت اوى بدا هو الشورت بتاعه يتنفخ زبه وقف اوى راح مقلعنى البيجامه وهدومى كلها بقيت عريان وهو قام قالع خالص شوفت زبه بصراحه ترعبت انا خفت بجد المره دى معرفش لاقيت نفسى برجع لورا راح مقرب وشدنى من ايدى وحضنى جسمه كان سخن اوى وشعر صدره عمال يحك فى جسمى وبسانى من شفايفى بوسه عميقه اوى ومص لسانى ومص حلماتى انا بدات ادوخ رحت قاعد عالكنبه وهو قرب منى لقيت زبه بيحك فى وشى وفى بقى مسكته باديه كان كبير بصراحه انا كنت مرعوب انا اخرى كان خياره وسط مش كبيره بس ده زب كبير هستحمله ازاى كنت بضم عليه ايديه الاتنين وكانت راسه طالعه كمان من بين ايديه يمكن طوله 18 او 20 سم ويمكن اكتر مش عارف المهم انا استسلمت للامر الواقع وقلت هيحصل ايه يعنى انا اول مره امسك زب راجل بدات ابوسو والحسه والحس بيضانه وادخله فى بقى ومصه اوى اوى بدا ينيك بقى يدخل ويطلع زبه فى بقى طعمه جميل اوى راح مقومنى من عاكنبه ومسك طيزى وبعبصها اااااااااااااااااااااااااااه تعبت اوى مش قادر بدا يمصها اوى ويلحسها بلسانه انا سحت او ورميت نفسى عالكنبه فضل يمص فى طيزى ووشه كله جوه فلقه طيزى تعبت اوى بدا يبعبصنى ويحط صابعه فى بقه وبعدين فى طيزى طيزى بداتفتحتها تطرى وبدات تفتح وتضم مع كل لمسه منه وبعدين شدينى ودخلنا الاوضه وجاب جيل وبدا يحطه على فتحه طيزى ويدلكها من بره ومن جوه بدا يدخل راس زبه وانا عاضض بسنانى على شفايفى من الخوف والالم حسيت ان طيزى بتتشرم متعودش على حاجه كبيره وتخينه كده تخش فى طيزى بدات ابعد مسكنى جامد وقالى ياخول يامتناك متتحركش عاوز انيكك يامتنام كلامه دوبنى اكتر قلتله نيكى افتحنى خلى طيزى توسه نيكنى يامتناك ياشرموط يا خول بدا يدخل زبه وانا اااااااااااااااااااااااااااااااااااه بصوت عالى وهو مش سائل فيه مش قادر همووووت بس انا حاسس ان راس زبه خلاص دخلت بدا الالم يخف شويه مممممممممممممممممممم لذيذ وبدا يدخل زبه حته حته وفجاه راح مدخله كله مره واحده حسيت انى فقدت الوعى وصرخت صرخه متهيائلى العماره كلها سمعتها وبدا يدخل ويطلع وانا احرك فى طيزى معاه بدات احس بالمتعه المتعه الحقيقيه حسس فى زبه وصل جوه بطنى حاسس فى بيضانه بتخبط فى طيزى حاسس بمتعه غريبه اول مره احس بيها بدات اضغط على زبه بطيزى عاوز اكتر عاوز زبه يكبر اكتر نيكنى نيكنى جامد انا بحبك بمووت فىك وفى زبك عاوزك تفتحنى اكتر وهو ينيك وينيك جامد وانا بتالم وبستمتع وبعد يم قرب ينزل لبنه بدا ينيك بس بعنف وانا او مره فى حياتى ابكى من الالم بس مستمتع زبه اللى كنت خايف ومرعوب منه من كبره كان نفسى يبقى اكبر من كده وفجاه حسيت بحاجه سخنه جوه طيزى بدا ينزل اللبن احساس رائع واللبن السخن جوه طيزى وبعدين طلعه من طيزى ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه حاس كانه بيسحب روحى وعدين راح قاعد على صدرى وحاطط زبه عند بقى وبدات ادوق بقايه اللبن طعمه معجبنيش بس مصيته ولحسته عشان مزعلوش ونام جامبى فضلنا اكتر من ربع ساعه محدش فينا قال كلمه وبعدين بصلى وابتسم وقمنا رحنا الحمام قلتله ممكن تبعبصنى قالى ليه قولتله عاوز انزل انا كمان فعلا حضنى من ورا لقيت زبه وقف تانى وبدا يدخل زبه فى طيزى وماسك زبى من قدام ويدلك فى زبى وينيكنى فى طيزى ويدلك رحت قلتله نام على ظهرك وقعدت على زبه ودخلته كله جوه طيزى وانا بلعب فى زبى واول محسيت تنى هنزل قمت ونزلت على صدره وقضيت الليل كله معاه ناكنى ليلتها ثلاث مرات واتفقنا كل فتره نتقابل

[@sex_crezy تابعني على تويتر للمزيد ]